پرش به محتوا
کیش جابز : مرجع استخدام کیش و قشم
◁ ورود و درج آگهی
◁ تعرفهها و سفارش تبلیغات
◁ آگهیها
◁ آگهیهای استخدام کیش
◁ آگهیهای استخدام قشم
◁ رزومه کارجویان
◁ آگهیهای همخونه
◁ آگهیهای ذخیرهشده
◁ حقوق و مزایای قانون کار 1405
◁ دیدگاه شما درباره کار در کیش
◁ انتقادات و پیشنهادات شما
◁ تماس با ما
◁ قوانین سایت
◁ صفحه اصلی
منوی کاربر
ورود | درج آگهی
خانه
تعرفهها
ذخیرهها
پشتیبانی
منوی کاربر
◁ ورود و درج آگهی
◁ تعرفهها و سفارش تبلیغات
◁ آگهیها
◁ آگهیهای استخدام کیش
◁ آگهیهای استخدام قشم
◁ رزومه کارجویان
◁ آگهیهای همخونه
◁ آگهیهای ذخیرهشده
◁ حقوق و مزایای قانون کار 1405
◁ دیدگاه شما درباره کار در کیش
◁ انتقادات و پیشنهادات شما
◁ تماس با ما
◁ قوانین سایت
◁ صفحه اصلی
کیش جابز : مرجع استخدام کیش و قشم
قبلی
پیام قبلی
پیام بعدی
بعدی
من از کیش جابز بسیار راضی هستم
25 فروردین 1396
سلام اقا مهران خوبین من از کیش جابز بسیار راضی هستم ممنون. من از طریق کانالت واسه خودم و دوستام کار پیدا کردم. هر روز دنبال کار میگشتم فک میکردم کانالت هم الکیه تا اومدم باورم شد 👤 پاسخ ادمین : خوشحالم که راضی هستین
چشمانداز مه گرفته!
افزایش هزینه زندگی و عدم افزایش دستمزد
درد دل
واقعاً متن آگهی رو می خونین؟
فریاد دل یک کیشوند
گلایه از اداره کار کیش
دو سه ماه یکبار حقوق دریافت میکنم
همه حرفشون اینکه بهت خبر میدم
اینهمه هزینه، آخرش میگن زنگ میزنیم
بدقولی کارفرمایان بابت تایید نشدن
به کارگر چهار ماه حقوق نمیدن
با رزومه خیلی عالی ولی بدون شغل
بیش از ۸ ساعت کار بدون بیمه و مزایا
گلایه از لحن صحبت و عملکرد کارفرما
ترجیحشون اینه تند تند نیرو عوض کنن
حقوق بسیار ناچیز با ساعت کاری زیاد
این آگهی ذخیره شد و تا زمان انقضای آن
در بخش ذخیرهشدهها قابل مشاهده است
ذخیره شده ها
ورود / عضویت
استفاده از موبایل
مرا به خاطر بسپار
ادامه
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
ادامه