کیش جابز | Kish Jobs

مرجع آگهی استخدام کیش

<< پیام شما >>

درخواست یک کارفرما از کارجویان

دوستان گرانقدری که در کیش جابز یا هر سایت و کانال دیگری به دنبال شغل هستند. حتماً قبل از هر گونه تصمیمی، ابتدا از خودشان مطمئن باشند که قصد کارکردن را دارند یا خیر. چرا که هر کارفرمایی با توجه به هزینه ای که نموده است، نیاز خود را در رابطه با استخدام مطرح مینماید. کارجویان محترم این مطلب را بدانند که بی هدف تماس گرفتن و کلی وقت کارفرما را گرفتن به امید اینکه کار راحت و بیزحمت و با حقوق چند ملیونی با خودرو و منزل، نه الان و نه هیچوقت دیگر مهیا نمیباشد. برای پول در آوردن باید زحمت کشید و سختی ها را تحمل نمود. اگر یک شرکت، نیروی حراستی میخواهد ، کارجو باید بداند که حراست سر پا ایستادن زیاد و حوصله فراوان میخواهد، یا همینطور یک باغبان باید در گرمای طاقت فرسا کار کند. یک ویزیتور باید بازارها را با پای پیاده طی کند تا کالا را به فروش برساند.
خانم و آقای محترم، اگر توانایی یا حوصله زحمت کشیدن را ندارید، ابتدا با خودتان رو راست باشید و بعد وقت کار فرما را بی جهت با سؤالات و درخواستهای بیجا تلف نکنید که این کار عین مزاحمت است. به امید میلیاردر شدن، نه به این کانال و نه هیچ کانال دیگری سرنزنید که این کانال ها فرد کارکن زحمت کش میطلبد.
چنانچه شما مدرک بالایی دارید و در کلاس شما آفتاب خوردن جایی ندارد بیزحمت وقت دیگران را هدر ندهید، بگذارید افراد کارجوی واقعی به سمت کار بیایند. چرا که سؤالات و درخواستهای نابجا حوصله کار فرما را سر میبرد و اگر شخص کارجوی واقعی هم مراجعه کند با توجه به بی اعتمادی ایجاد شده از جانب بعضی افراد، کارفرما به آن بنده خدا هم جواب درست و باحوصله ای نمیدهد.
پس لطفاً، خواهشاً،استدعا میشود رعایت حال دیگران راهم بکنید.

لطفاً دیدگاه خود در ارتباط با این پیام را با ما به اشتراک بگذارید 👇

اشتراک در
اطلاع دهید
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات